Nytt i Phonen.

Poletterna börjar så smått att trilla in.
Upptäckte att man istället för att lägga in bokmärken kunde lägga upp ikoner på websidor man ofta besöker på min Iphone.
Allt funkade ok förutom att jag lyckades lägga in FB två gånger vilket störde vad jag i alla fall menar mitt estetiska sinne.
Så uppstår nästa fråga. Hur tar man bort inlagda ikoner. Lyckades klura ut det via sökning via GOOGLE och även med hjälp av min brorsdotter Sussie. Dock fick jag hålla på ett tag att trycka och trycka, möjligen är man även klumpig i fingrarna, men efter diverse försök lyckades operationen.
Nästa steg var att registrera ett Apple-ID så att man kunde ladda ner önskade appar. Efter åtskilliga misslyckade försök lyckades även detta.
Testade genom att bl.a ladda ner några gratisapplikationer som Elitserien 2010-2011 och recept från Arla-köket.
Om det finns mer av värde får väl tiden utvisa eller om någon kommer med fina tips.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0