Lagen om alltings j....

Visserligen har man genom åren blivit luttrad och även lärt sig att ta emot smällar både från höger och vänster..
Men  så säger di lärde att det gäller att bita ihop, och visstt är det väl så.
Men något som jag har svårt för är att jäkelskapen har en tendens att klumpa ihop sig.

Fick ett telefonsamtal från Kent att han önskade låna min bil eftersom servopumpen pajat på hans nyanskaffade Saab.  Dock var Toyotan död som en sill eftersom dom tydligen går på batteri Åsså.
Ringde i min enfald Robin runt 10-snåret och vem vet , kanske väckte jag båd caspianer och andra vid denna sena timma. Dock inte illa ment.

Idag sket sig Boxersignalen för Gunilla så det gällde att leta gamla TV-kablar för att ge min kära fru möjlighet att se så långt det är möjligt. D.v.s ComHem.

För övrigt är jag själv på bättringsvägen efter att ha mått smått pyton efter en ganska rejäl  " förkylning."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0