Nyhetens ( o ) behag

Fredag 17 September.
Man lägger märke till att det är förändringar på gång.
Hösten närmar sig och sommaren sjunger på sista versen.
Men jag känner stort behag vad det gäller den här årstiden.

Så fick vi ta del av videouppspelningar på http://melly.blogg.se/
där även prins Caspian får ta del av förändringar i form av nya smakupplevelser. 
Av minspelet att döma så får man nog lägga "o" till behaget.
Men vi hade ändå hjärtans roligt av inslaget.

Påminner mig när farmor Gunilla, min hulda hustru, troligen av misstag råkade bjuda
pappa Robin på rårörda, osötade lingon. Minspelet var likvärdigt det som Caspian visade upp.
Eller kanske ännu värre.

Undrar i mitt stilla sinne om Robin gillar lingon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0