Ny teknik å gammelt fôlk ...

Det är väl inget område där saker och ting utvecklas och förändras så snabbt som inom IT.
Bara detta att hantera en blogg.
Visserligen klarar man att publicera inlägg men inte så mycket mer.
Försökte skapa en profil som jag trodde skulle synas, men det sket sig.
Inte för att det spelar så särskilt stor teater, men ändå.

Sedan detta med Facebook.
Tycker väl att det är ett bra sätt att följa i synnerhet nära och kära.
Kanske växla några meningar på chatten någon gång.
Men så har man också blivit rekommenderad att lägga till personer där det enda syftet verkar vara att bli involverad i diverse spel, t. ex FARMEN.
Vilket inte intresserar en gammel stöt som jag, så hur får man bort det så att det inte visas.
Vilket mitt barnbarn Kevin löste åt mig.

Visserligen har jag tidigare använt metoden " Try an Error ", dvs lära sig genom att göra fel.
NU börjar det bli lite för mycket Error så ny teknik å gammelt fôlk kanske inte är framtidens melodi.

Kommentarer
Postat av: Helen

Du verkar ha lyckats nu iaf....för det finns iaf en bild på dig :)

2010-09-03 @ 18:03:29
Postat av: Arne

Jo, men det va knepigt.

Linda löste i alla fall knuten med att använda F5, funktionsknappen.

2010-09-03 @ 18:56:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0