Webbläsare?

Det här med webbläsare verkar vara om inte pest eller kolera så i alla fall antingen/eller.
Googles Chrome är i vissa fall kanske bättre än andra ( !? ) men kan åtminstone i mitt fall inte hantera Telias webbmail korrekt. .Sedan hade jag prpblem med att Explorer trögade upp Googlesökningar . Bing däremot var snabb men visade ibland ej relevanta sökresultat.
Så upptäckte jag, gamle stöten att det fanns en 64-bitars version av Explorer och därmed funkade allt med både fart och finess.
Vore intressant att höra andras erfarenheter.
 

Kommentarer
Postat av: Helen

Jag gillar chrome för där funkar mitt spel på facebook :)) Annars har jag ingen aning om vad som är bäst eller inte

2013-01-07 @ 17:12:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0