Besök

Vi fick besök av ett litet yrväder häromdan.
Herreminje vilken energi!

Funderar om det inte var beviset på evolutionsläran för vad jag minns så satt jag snällt i mammas knä och sög tutte vid den åldern.
Möligen hade mina barn klättrat något på utvecklingsstegen men inte hade dom förmågan att förändra sakernas
tillstånd så till den grad som en Caspian.

Mitt äldsta barnbarn mr "R" gav en liten vink om vad som komma skulle, men i jämförelse med hans ättelägg var det som en stilla bris.

Men kontentan av gener från mor och far har tydligen åstadkommit ett praktexemplar som man kan vara mer än stolt över.

Kommentarer
Postat av: Linda

Hihi ja yrväder är väl lindrigt uttryck haha. Du är väl för go! Vi är glada över att ha er i våra liv!

2012-05-16 @ 07:55:13
URL: http://Http://melly.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0