Iphone

Så dök det upp en avi från Telia. Hämta din beställning på Torpa. Sagt och gjort, paketet bars hem och spänningen steg över hur man skulle hantera detta underverk.
Samtidigt hade jag också fått ett SIM-kort som skulle passa. Men var i H-E ska det sitta. Fick ta hjälp av mitt barnbarn Kenny som fixade den biten. Men inte f:N räckte det. För att få igång det hela måste man installera något från min erkänt trötta dator som heter Itunes. Vilket sket sig på grund av att minnet inte räckte till. Så det blev till att avinstallera vissa grejer, Till slut fick jag igång apparaten och lyckades ringa ett samtal. Resten får nog bli en fortsättningskurs hos dom som kan och vet.

Kommentarer
Postat av: momo :)

:) Hej Arne! Har suttit o läst i din blogg, jag har skrattat åt dina härliga inlägg, du kan verkligen konsten att skriva. Hälsa din hulda hustru också ;)

2011-03-03 @ 17:44:00
URL: http://melly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0